Fòrum
Fils
Pep 04-04-2014 - 01:02:16
DURAN LLEIDA
Bona nit a tothom,
ahir ens visitar a Calldetenes una diputada de convergencia i unió al congres de diputats de l ´estat espanyol, despres d´un debat de com actuar al congres espanyol, sobre si som prou clars amb els nostres proposits i aspiracions, la diputada es va excusar tot dient que la nostra(tv3) no dona l informació del que ells fan al parlament opresor del nostre poble, va descriure divesrese actuacions, segur que es axis,personalment crec que tots els grups politics catalans amb representació i aquells que no en tenen per no presentarse o per que el poble català no els dona suport, podrien fer molt mes del que rebem d´informació com a ciutadans catalans, d´aquesta manera tot i el veto dels canals opresors, estariem a l´ultima informació, si realment estimem aquest pais, no te importancia qui sigui el protagonista d´expilcar per exemple la historia real d´espanya i Catalunya, o senzillament el fet diferencial actúal, o potser les descriminacions a les que estem sotmesos, pero sens dubte sembla ser que alguns politics no estan per la labor d´aquest pais, em de ser valents i dir prou, quan faltin a la veritat em de deixar clar que estan faltan a la veritat, no importa les consequencies, ja en patim moltes, no ve d´una, quan faltin el respecte em de dir prou!!!!! siiiiiii, em d´aixecarnos de qualsevol acte i dir prou per dignitat, el nostre pais no pot ser humilitat en cap situació, s´ha d´acabar, em de ser valents, no podem seguir ajupint el cap sota l´ala, quan ens faltin el respecte a la veritat, al nostre poble, a les nostres costums, al nostre idioma, el nostre tarana! em de dir prou!!!!!
es l´hora de dir prou!!!!

DURAN LLEIDA: plegui si us plau, es per el be d´aquest pais, soc militant de convergencia, he penjat propaganda seva en diverses eleccions, feu nosa, pasareu a l´historia com un botifler si seguiho amb aquesta actitut, voste es el responsable de que ESPANYA no ens tingui en serio, PERQUE AMB LA VOSTRA POSTURA ELS DONEU ALES, Catalunya necesita la dreta catalana per l´independencia, i voste ho esta evitant, aquestes conclusions son a titol personal, pero el que no podem fer es carregar contra la nostra(tv3) dels nostre politics incapaços de vetllar per el nostre pais sino per l´interes economic d´uns quants, sr. DURAN. voste a qui defensa?
salutacions cordials
josep brachs

347:0
Grup Municipal de Convergència de Calldetenes